ძვირფასო მომხმარებლებო.
შპს მისო ლიდერ კრედიტ-ში პრეტენზიის დაფიქსირების სურვილის შემთხვევაში თქვენ შეგიძლიათ მოითხოვოთ და შეავსოთ მისოს ფილიალებში საპრეტენზიო განცხადების სტანდარტული ფორმა, დააფიქსიროთ ზეპირი პრეტენზია - 0322 2 730 073 (*121), მოიწეროთ მისოს მომხმარებლის პრეტენზიების მართვის ჯგუფის ელ. მისამრთზე - customer@leadercredit.ge ან/და შეავსოთ ქვემოთ მოცემული ფორმა.
გაეცანით მომხმარებელთათვის სასარგებლო ინფორმაციას საქართველოს ეროვნული ბანკის ვებ-გვერდზე http://www.nbg.gov.ge/cp და ცხელ ხაზზე - 0322 2 406 406